В умовах постійного збільшення обсягів навчального матеріалу дитині дедалі складніше зібрати їх у цілісну картину. Тож на зміну урокам, на яких традиційно здебільшого переважає вивчення теоретичного матеріалу, мають прийти компетентнісно орієнтовані, що сприяють цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення до пізнання. Формуванню в учнів цілісної картини світу сприятимуть інтегровані уроки, коли у межах одного уроку вивчається матеріал різних навчальних предметів.
Інтегроване навчання викликане також віковими особливостями молодших школярів – неподільним, цілісним, образним сприйняттям світу.
Змістовні та цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайну структуру шкільної освіти новизну, оригінальність, сприяють формуванню цілісної картини світу, розгляду предмета з кількох сторін, дозволяють систематизувати знання, створюють сприятливі умови для реалізації особистісно орієнтованого, розвивального навчання молодших школярів. Методично правильно побудовані і проведені інтегровані уроки сприяють підвищенню зростання професійної майстерності вчителя, тому що вимагають від нього володіння методикою сучасних технологій навчально-виховного процесу.
З методикою проведення інтегрованих уроків вчителі початкових класів Бугринської ОТГ мали змогу познайомитися 4 грудня у Посягвівській ЗОШ І-ІІІ ст., де відбувся семінар «Реалізація інтегративного підходу до навчання та міжпредметних зв’язків на уроках – важливий фактор, що сприяє підвищенню якості навчально-виховного процесу у початкових класах»
На високому професійному рівні були проведені уроки Бояр Вікторією Федорівною у 1 класі з курсу «Я досліджую світ» на тему «У двері стукає зима» та Бояр Вірою Володимирівною інтегрований урок літературного читання, української мови та курсу «Я у світі» у 4 класі з теми «Із любов’ю до рідної землі».