Відповідно да наказу «Про проведення Тижня знань з безпеки життєдіяльності дитини» від 28.09.2018 р., з метою створення максимально безпечних умов перебування дітей у навколишньому середовищі, формування у дітей усвідомлення цінності свого життя та здоров’я, навчання способів регулювання власної поведінки у довкіллі, серед людей, предметів у період з 01.10. по 05.10.2018 р. було проведено «Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності дитини» у дошкільному підрозділі
Основним завданням проведення Тижня знань колектив визначив наступне:
- формування у дітей розуміння цінності власного життя, здоров’я, необхідності дотримання правил безпеки життєдіяльності.
Упродовж «Тижня знань з безпеки життєдіяльності дитини» педагоги закладу реалізували різні форми роботи та теми заходів з основ безпеки життєдіяльності дітей для різних вікових груп, а саме:
- «Здоров’я дитини!»
1) «Хто овочі й фрукти вживає – той силу має».
2) «Продукти харчування – джерело здоров’я та життєвої енергії».
3) «У здоровому тілі – здоровий дух». - «Безпека дитини вдома»
1) «Предмети побуту бувають небезпечні».
2) «Речі на місцях- порядок і безпека в домі».
3) «Обережно – вогонь!». - «Безпека дитини у природі»
1) «Як поводитись з тваринами і рослинами?».
2) «Чи завжди сонце, повітря і вода – наші друзі». - «Безпека дитини на вулиці»
1) «Ознайомлення з правилами дорожнього руху».
2) «Правила поведінки у громадських місцях». - «Безпека дитини у соціумі»
1) «Правила спілкування з близькими та незнайомими».
2) «Емоційний комфорт дитини».
Освітню роботу з безпеки життєдіяльності вихователі не обмежували лише засвоєнням дошкільниками норм та правил. Вихователі забезпечували активне засвоєння кожною дитиною необхідних знань та вмінь безпечної поведінки, формували навички орієнтування та швидкої реакції в різних життєвих ситуаціях. Для цього вони використовували змістовні та цікаві форми роботи, а саме:
- вікторини :«Що робити, щоб не хворіти», «Можна – неможна», «Корисне харчування».
- ігри – тренінги «Алло, пожежники, біда!» ,«Хворобам запобігаю і здоров’я маю».
- ігри – естафети «Дорога кожна секунда»,«Врятувати вірних друзів», «Хто швидше загасить вогонь».
- моделювання ситуацій «Дитина і незнайомець на вулиці».
- конкурси: «Безпека у казки», «Хто швидше викличе пожежну команду», «Дітей застерігаємо – біді запобігаємо»,
- провели консультації : «За якими критеріями обирати іграшки?», «Як створити безпечний простір вдома», «Безпечне довкілля для наших дітей»
Усі ці заходи сприяли піднесенню значення безпеки життєдіяльності дітей, допомогти дітям, їх батькам, працівникам дошкільного навчального закладу поглибити свої знання про основні засоби захисту у надзвичайних ситуаціях, про регулювання власної поведінки у довкіллі, про неоціненне значення здоров’я і безпеки в житті людини.