На території Бугринської громади вже майже два місяці у селах працюють пересувні відділення Укрпошти.
Як це відбувається на практиці?
Скарг на роботу пересувних відділень стало більше. Люди ситуацією не задоволені.
Скорочення листонош та запровадження пересувних відділень “Укрпошти” створило чимало проблем. Скаржаться на новий і незручний формат послуг і вимагають залишити на посаді листоношу, яка раніше доставляла на адреси людей періодику, листи і пенсію, можна було сплатити комунальні послуги, купити необхідні продукти.
Дбаючи про інтереси жителів громади, сільський голова Сергій Пилипчук звернувся до керівництва Укрпошти з проханням про зустріч .
01 лютого 2022 року у приміщенні сільської ради відбулася робоча зустріч із представниками Укрпошти , зокрема з заступницею директора з розвитку мережі Укрпошти Юлею Ярмолюк та працівниками сільської ради, старостою та жителями громади.
Під час зустрічі люди скаржилися на те ,що поштові відділення прибувають до населених пунктів не завжди за графіком, не можливість для людей похилого віку бути присутнім біля автомобіля, затримка із оплатою комунальних платежів, а також відсутність періодичних видань.
Звертаємось до керівництва Укрпошти:
1. Зберегти стаціонарні поштові відділення в сільській місцевості.
2. Збільшити графік роботи та оплату праці працівників поштового відділення в селі Бугрин.
Зі своєї сторони сільська рада посприяє у наданні теплих,зручних приміщень для роботи працівників Укрпошти та збільшить кількість надання послуг Укрпоштою.
Будемо сподіватися, що звернення будуть почуті, і жителі громади будуть забезпечені якісними послугами поштового зв’язку.