Зараз активно працюємо з громадами над темою інформування і залучення людей до створення ЦНАП в рамках міжнародного проєкту
ULEAD з Європою: створення ЦНАП. Інколи можемо почути скептичні фрази "люди неактивні", хоча небагато керівників ставлять перед собою питання "А що ж можна зробити інакше, щоб їх активізувати?"
ГО Makitra cтверджує: "Просто ми ще не всі навчилися активізовувати людей правильними закликами до дій. Не всі вміємо створити мотиваційне середовище, та провести зустріч з ними так, щоб їм захотілося взяти участь. Або щоб вони винесли з неї і зробили після зустрічі таку дію, якої ми від них очікуємо".
Залучення людей до створення центрів надання адміністративних послуг є надзвичайно важливим. В першу чергу для того, щоб люди краще розуміли:
- що таке адміністративна послуга;
- де можна її отримати в громаді;
- чому послуга платна або безкоштовна;
- які переваги отримали люди від створення ЦНАП;
- які послуги можна отримати у старостаті, а які в центрі ОТГ.
Заходи і взаємодія з людьми лягає в основу комунікаційного плану, який нам потрібен, щоб скоординувати свою роботу. Ми повинні відчути потреби людей і нашу потребу в людях, визначити свою цільову аудиторію і описати її портрет - таким чином ми зрозуміємо де саме люди отримують інформацію і як з мінімальним бюджетом максимально якісно поширювати правдиві новини.
А як ваші громади залучають жителів до прийняття рішень та створення нових послуг, ЦНАПів?
Мені дуже цікаво, які заходи були б актуальні у сільських громадах, де можна інформувати і залучати до дій)
Пишіть в коментарях
На фото